30.10.08

תוכנית השגרירים של גוגל

התוכנית, המכונה ’תוכנית השגרירים של AdWords’, תאפשר ליועצי שיווק באינטרנט, בוני אתרים ומעצביהם לקבל הדרכה ממומחי החברה; המשתתפים יקבלו שוברים שיאפשרו הזדמנות להתנסות בפרסום ב-Google, והפרס לזוכה - טיסה וביקור בסניפי החברה בקליפורניה חברת Google הכריזה על השקת ’תוכנית השגרירים של AdWords’ בישראל, במסגרתה יוכלו יועצי שיווק באינטרנט, בוני אתרים ומעצביהם להפיק את המרב מאתרי האינטרנט שהם מעצבים ומקימים עבור לקוחותיהם.
במרכז התוכנית, סדנאות הדרכה מקצועיות המועברות ע"י אנשי החברה וכוללות פאנל מומחים, הסבר על יתרונות ודרכי הפרסום אונליין, ומתן כלים לשימוש נכון במוצרי Google AdWord, Google Analytics ו-Webmaster Tool במטרה לשפר את ביצועי אתר האינטרנט.
יום ההדרכה הראשון, ללא תשלום, יתקיים ב-16 בנובמבר בנוסף, יקבלו המשתתפים גישה לחומרי הדרכה, מידע אודות אירועי הדרכה שמארגנת החברה, ושוברים ל-Google AdWords שיוכלו להציע ללקוחותיהם.
התוכנית תכלול גם תחרות מתמשכת נושאת פרסים למשתמשים בעלי כמות מימושי השוברים הגדולה ביותר. הפרס הראשון: טיסה וביקור בסניפי החברה בקליפורניה.
ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של ’Google ישראל’: "דווקא בתקופה זו, כאשר בעלי עסקים קטנים ובינוניים מחפשים את הדרך האפקטיבית ביותר להבאת לקוחות ע"י הגדלת הנוכחות שלהם באינטרנט, אנו רואים חשיבות גדולה בהשקת התוכנית בישראל. ע"י מתן הכלים הנכונים לבוני ומעצבי אתרים וליועצי שיווק, יתאפשר להם להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם".

 
זכויות המידע והתוכן באתר זה שמורות לחדשות קידום אתרים © 2006-2010