3.6.09

BING - מנוע חיפוש חדש של מיקרוסופט

מיקרוסופט השיקה מנוע חיפוש חדש בשם BING או בינג בעברית.
BING הוא מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט המיועד להעניק תוצאות חיפוש ספציפיות בנושאים וקטגוריות שונות. מנוע זה משתמש במנגנון חיפוש סמנטי כלומר, משתמש בכמה מקורות ידע המסוננים מעבר למילות המפתח שהקליד המשתמש על מנת לאתר ולהציג תוצאות חיפוש ממוקדים יותר. ניתן אף להוריד סט של כלים שונים להרחבת יכולות החיפוש וגישה ישירה משולחן העבודה שעלידיהן ניתן לבצע חיפוש ב Bing ובמנוע החיפוש של גוגל במקביל לצורך השוואת התוצאות.

יש לציין שקיימים מספר גרסאות למנוע החיפוש, המשתנה על פי המדינה בה אנו ממוקמים. נכון להיום, מנוע החיפוש מציג תוצאות שונות לכל מדינה, כלומר הן מתקבלות באופן שונה ולא כוללות את כל הפונקציות הקיימות. לדוגמה: כאשר מתבצע חיפוש מישראל, לא יוצגו תמונת הרקע או חלון הקטגוריות שמופיע מצדו השמאלי של העמוד.

כשאומרים מיקרוסופט ומנוע חיפוש באותו המשפט זה בדרך כלל ניגמר לא טוב ודי להיזכר בניסיונות האחרונים של מיקורוסופט שנקרוא Live ו-MSN Serch שיזכרו לעד כמנועי חיפוש כושלים. במקרה הזה זה דווקא התחיל ברגל שמאל כשמיקרוסופט הכריזה שהיא תשיק מנוע חיפוש חדש בשם "קומו". קומו הפך בימים האחרונים לפני השקתו למנוע חיפוש בשם בינג.

מה זה בינג?
BING, בשם שמזכיר את צליל ה'בינגו!' שמהדהד בראשנו כאשר אנו עולים על פתרון/תשובה.
ויש שטוענים שדווקא BING הן ראשי התיבות של "But Its Not Google" (אבל זה לא גוגל).

כניסה למנוע החיפוש בינג

 
זכויות המידע והתוכן באתר זה שמורות לחדשות קידום אתרים © 2006-2010