27.7.07

מיקרוסופט במאבק על שוק הפרסום

מיקרוסופט הכריזה אתמול (יום חמישי) על רכישת המרכז מקוון AdECN, במרכז שטחי פרסום אינטרנטיים שניסחרים ומוחלפים בקצב מהיר.


"יש בידינו את המרכיבים העיקריים לרשת המודעות שלנו", אמר נשיא מחלקת שירות של מיקרוסופט - קווין ג'ונסון, המכריז על העסקה. "אנחנו מאמינים ששוק הפרסום ברשת האינטרנט הולך ומתחזק ובכוונת מיקרוסופט להיות אחת משתי החברות המובילות בשוק הפרסום האינטרנטי." אמר כשהוא מתייחס לגוגל אדסנס

ב- AdECN, מועסקים כ-20 עובדים, החברה הוקמה ב- 2003 בסיסה בסנטה ברברה שבקליפורניה והיא תמשיך לפעול משם כשתהווה חלק ממערך השירותים העסקיים המקוונים של מיקרוסופט. חברת AdECN בעלת רשת טכנולוגית, המהווה מרכז רכישה ומכירת תצוגת מודעות לרשתות הפרסום במכירות פומביות בזמן אמת.

 
זכויות המידע והתוכן באתר זה שמורות לחדשות קידום אתרים © 2006-2010